¾ Сьогодні ми будемо з вами говорити не просто про
доброчесність, а саме про академічну доброчесність, те, що стосується школи,
навчання. Дізнаємося що таке «інтелектуальна власність», «крадіжка інтелектуальної власності»
1.
Вправа «Квітка доброчесності» (з’ясування принципів доброчесності)
¾
Доброчесність у навчанні — це, передусім, повага
до себе та до інших учасників навчального процесу.
1. Аналіз ситуації
¾ У класі є дівчинка-відмінниця, у якої інші учні постійно списують. Дівчинці це не подобається, але коли вона відмовляється давати списувати, її починають ображати та перестають з нею спілкуватися.
¾
Що відчуває ця дівчинка?
¾ Мабуть, їй дуже неприємно, а може, й боляче. Вона теж хоче дружити, а виявляється, що дружбу треба «заслужити» таким нечесним способом. Адже, як не дивно, давати списувати — це теж нечесно. Люди, які дають списувати, «допомагають» своїм однокласникам ухилитися від самостійної роботи та творчого пошуку. Якщо ж подивитися на поведінку однокласників дівчинки, то вони не лише привласнюють її думки, але й намагаються маніпулювати її вчинками. Хіба таких людей можна вважати друзями?
https://www.youtube.com/watch?v=mmxYAxQG2QY
Запитання для обговорення:
1) Що хотіла дівчинка
від своєї подруги?
2) Як вчинила подруга?
Як ви гадає, що вона проявила? (мужність)
3) Чому дівчинка, підійшовши
в другий раз до об’яви, вибрала саме чесність?
I.
Підсумкові завдання
¾
Отже, поясніть, будь ласка, що означає бути
доброчесним?
¾
Що саме відноситься до академічної доброчесності?
¾
Розкажіть, будь ласка, чому потрібно цінувати «інтелектуальну
власність»?
Закінчіть речення:
¾
З цього заняття для себе я взяв/взяла……..
¾
Ви попрацювали гарно. Давайте поплескаємо собі.
Дякую за заняття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий