вторник, 18 октября 2022 г.

Здорове харчування Здоров'я - це найбільший скарб людини



 На моє переконання, здоров’я — це найбільший скарб людини. З розвитком сучасного світу люди часто забувають про це. Матеріальні цінності, які щодня засліплюють нам очі, затьмарюють також і наш розум, і така важлива річ, як здоров’я, стає другорядною проблемою. Часто це стається мимовільно: ми не помічаємо, що п’ємо, що вживаємо в їжу, чим дихаємо і скільки рухаємось. А тим часом наше здоров’я ламається…

Здоровий спосіб життя повинен бути першочерговим завданням кожного з нас, якщо ми сподіваємось на щасливе майбутнє. 




Здоров’я та здоровий спосіб життя — це запорука не тільки щасливого майбутнього, а й багатьох інших речей: успіху, стабільності, у деяких випадках — перемоги. Не забуваймо: «У здоровому тілі — здоровий дух!»




Комментариев нет:

Отправить комментарий