9 клас - Всесвітня історія


08.10 Тема уроку:

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм.Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм).





Переглянути презентацію за посиланням https://ppt-online.org/296804

Консерватизм (лат. conservare — зберігати, охороняти) — політична ідеологія і практика суспільно-політичного життя, зорієнто­вана на збереження і підтримання існуючих форм соціальної структури, традиційних цінностей і морально-правових засад.
А термін "консерватизм" увійшов до наукового обігу після заснування французьким мислителем і громадсько-політичним діячем Франсуа Рене де Шатобріаном (1768—1848) у 1815 р. журналу "Консерватор".

Поняття "лібералізму" потрапило до політичного словника в ЗО—40-х роках XIX ст. Але його ідейно-теоретичне коріння і перші спроби практичного втілення (в Англії, І США) сягають XVII—XVIII ст.

Лібералізм (лат. liberalis — вільний) — політична та ідеологічна течія, що об'єднує прихильників парламентського ладу, вільного під­приємництва та демократичних свобод і обмежує сфери діяльності держави.

Соціалізм (лат. socialis — суспільний) — вчення і теорії, які стверджують ідеал суспільного устрою, заснованого на суспільній власності, відсутності експлуатації, справедливому розподілі матеріальних благ і духовних цінностей залежно від затраченої праці, на основі соціальне забезпеченої свободи особистості.

опрацювати п.6,виконати в зошиті (13)

01.10 Тема уроку. Узагальнення.Тематичне оцінювання.

Тематичний контроль  за розділом 1. «Європа в час Французької

революції та наполеонівських війн»

 Початковий рівень (1б)

1.Вищий орган станового представництва у Франції:

а)Установчі збори;  б)Верховна Рада;   в)Державна Дума;   г)Генеральні штати.

2.Початком революції стало:

а)скликання Генеральних штатів; б)Якобінський терор;

в)взяття Бастилії;     г)проголошення Конституції 1791р..

3.Якобінську диктатуру було повалено:

а)12 травня 1793р.;   б)2 червня 1793р.;   в)27 липня 1794р.; 3 серпня 1793р..

 

Середній рівень (1б)

4.Поясніть поняття: Конвент, диктатура, конкордат.

5.Укажіть твердження , яке не було проголошене Декларацією прав людини і громадянина.

А Нація – єдине джерело влади;     Б Франція – конституційна монархія;

В свобода, власність, безпека – природні права людини;

 Г недоторканість приватної власності.

6.Укажіть назви держав,які утворили Священний Союз.

А Австрія, Англія, Росія;                       Б Англія, Росія, Пруссія; 

 В Австрія, Пруссія, Англія;                  Г Австрія,Пруссія,Росія.

 

Достатній рівень (1,5б.)

7.Розташуйте в хронологічній послідовності події.

А Віденський конгрес;            Б утворення Священного Союзу;

В установлення Першої імперії у Франції;    Г «Сто днів» Наполеона.

8.Співвіднесіть дати та події.

1      серпень 1804р.

А влада Директорії

2      27 липня 1794р.

Б італійський похід Наполеона

3      1798-1799рр.

В падіння якобінської диктатури

4      1796-1797рр.

Г єгипетський похід Наполеона

 

Д прийнято «Цивільний кодекс»

 

Високий рівень  (1,5б)

9.Складіть словесний портрет Наполеона.

10.В сучасній Франції переможцем Бородінського бою вважають Наполеона.

Як ви думаєте, яка зі сторін здобула перемогу в цій битві?

 

 

 

 

 




28.05. Тема. Узагальнення до курсу. Основні ідеї,здобутки, виклики "довгого" ХІХ століття

21.05.Узагальнення за темами: 
«Міжнародні відносини (друга половина ХІХ- початок ХХ ст.).
Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ- початок ХХ ст.)».
Тести
Початковий, середній, достатній рівні   (1б)
1.Коли було створено Антанту.
А 1900р.;    Б 1904р.;    В 1910р.;    Г 1917р..
2.Знайдіть та виправте помилку.
До Троїстого союзу входили Австро-Угорщина,Франція і Росія.
3.Укажіть прізвище основоположника мікробіології.
А І.Мечников;    Б Р.Кох;   В Л.Пастер;  Г З.Фрейд.
4.Визначте поняття, яке відповідає даному визначенню.
…  - незалежність держави в зовнішніх і внутрішніх справах.
А Нейтралітет;   Б суверенітет;    В автономія;    Г конкордат.
 5. Позначте держави, які увійшли до складу "Союзу трьох імператорів"
А Австро-Угорщина;  Б Франція; В Німеччина;  Г Англія;    Д Росія;        Е Італія
6. Вгадайте ім′я історичного діяча.
Іспанець,що став французьким художником та основоположником кубізму. Йому належать картини «Дівчина на кулі», «Герніка» та інші.
7.Яке історичне явище виникло наприкінці ХІХ століття?
А масова культура     Б елітарна культура       В музична культура          Г міська культура
8. Течія в мистецтві, що протистояла модернізму та авангардизму – це
А неоромантизм:    Б романтизм;      В реалізм;        Г реформізм
9. Коли А. Ейнштейн розробив теорію відносності?
А 1899 р.;     Б 1901 р.;    В 1903 р.;    Г 1905 р

Високий рівень   (1,5б)

10.Розташуйте в хронологічній послідовності події.
А американо-іспанська війна;    Б японо-китайська війна;
В утворення Троїстого союзу;     Г англо-бурська війна.

11.Установіть відповідність між прізвищами вчених та їхнім внеском у світовий розвиток науки і техніки.
1 С.Морзе
А піч для виготовлення сталі
2 П.Мартен
Б винахід лампи розжарювання
3 Д.Томсон
В телеграфний апарат
4 А.Л.Лаувазьє
Г хімія стала самостійним науковим напрямком

Д відкрив першу елементарну частинку - електрон



14.05.Тема.Практичне заняття.

д/з підготувати презентацію "Повсякденне життя людей на початку ХХ ст."

07.05. Тема.Література та мистецтво ХІХ ст.




д/з читати п.28

30.04. Тема.Урізноманітнення форм і напрямів освіти.



д/з читати п.27,письмово завдання12 (ст.234)

23.04.Тема.Міжнародні відносини (др.пол.19-поч.20ст.)
Переглянути презентацію за посиланням
опрацювати  п.26,виконати письмово ст.225 (12,14) на вибір

16.04. 
 Тематичне оцінювання по темі: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ –на початку ХХ ст.. Пробудження Азії».
Тести
Початковий рівень (по1б)
1.Позначте дату, коли сформувався Троїстий союз.
А 1871р.;   Б 1873р.;   В 1882р.;    Г 1904р..
2.Позначте рік, коли в Росії було проведено реформу освіти .
А 1861р.; Б 1864р.;  В 1865р.;   Г 1870р..
3.Укажіть головну причину виникнення монополій.
А Науково-технічна революція та її наслідки;
Б модернізація промисловості та вивіз капіталу;
В концентрація виробництва і централізація капіталу;
Г економічні кризи та розорення слабких підприємств.
Середній рівень (по1,5б)
4.З поданого переліку визначте загальну закономірність та оберіть зайве.
«Тайпіни», «пробудження Азії», «три народні принципи», «гомруль», «опіумні війни»


5.Розгляньте картину та дайте відповіді на питання.
1) Хто читає документ? Чому?
2) Чому документ слухають тільки чоловіки?
3) Як ви вважаєте, що очікують селяни від цього документа?







Достатній рівень (3б)
6.Визначте, які з перелічених понять належать до історії Німеччини, а які – до історії Сполучених Штатів Америки.
Німеччина
Сполучені Штати Америки


1-Митний союз, 2- штат, 3-Сенат і Палата представників, 4-Південнонімецький союз, 5-Рейхстаг та Бундесрат, 6-конгрес, 7-франко-пруська війна, 8-О.фон Бісмарк, 9-Вашингтон, 10-республіка, 11-Вільгельм І, 12-президент.
Високий рівень (3б.)
7.Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер події.
Китай
Японія
Індія
Персія
        Османська імперія





1-Іранська революція, 2-діяльність Сунь Ятсена, 3-ІНК, 4-революція Мейдзі, 5-«опіумні війни», 6-Молодотурецька революція, 7-Земельно-податкова реформа 1873 року, 8-Сінхайська революція, 9-Каджарська династія, 10-повстання сипаїв, 11-Танзімат, 12-Федаї.

09.04. Тема:Спроби модернізації Османської імперії
Переглянути презентацію за посиланням
https://www.google.com.ua/search?q=презентація+спроби+модернізації+османської+імперії&client=opera&hs=9mp&sxsrf=ALeKk01lz3MGnrN5xS4YpCtHWc5D5Y8Z4w:1586417938009&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwji2qOt69roAhVM_SoKHTOVC0IQ_AUoAnoECAwQBA&biw=1326&bih=627

Опрацювати п.25, письмово(14)до п.2 скласти план розповіді

19.03. Сунь Ятсен.Сіньхайська революція.
Перегляньте відео за посиланням - тут

п.24,завдання 14 письмово

12.03.Тема."Доба Мейдзі" в Японській імперії
Передивіться презентацію за посиланням - тут
опрацювати п.23 завдання 11 письмово

Комментариев нет:

Отправить комментарий