9 клас - історія України

Шановні учні!
Завдання з історії України
08.10  Тема уроку:Практичне заняття: проаналізувати (усно або письмово) літературні твори Тараса Шевченка в контексті розвитку українського національного руху;
опрацювати ст.49-51,на вибір -написати есе "Роль особистості в історії"
або ст.51 написати тези


01.10 Тема уроку:Початок українського національного відродження.  Формування сучасної української національної самосвідомості. Новгород-Сіверський автономістський гурток. Харківський осередок українського руху. Кирило-Мефодіївське братство. Практична робота: проаналізувати (усно або письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8BbscYYgTWk
та записати етапи національного відродження.
Д/з опрацювати п.5,уміти давати відповіді на запитання.

01.10 Тема уроку:Соціально-економічне становище. Села і міста. Торгівля. Чумацький промисел. Криза кріпосницької системи. Початок індустріальної революції. Нова модель соціально-економічного розвитку Півдня України. Порто-франко Одеси. 
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-istori-ukra-ni-9-klas-na-temu-socialno-ekonomichniy-rozvitok-ukra-nskih-zemel-u-i-pol-hih-st-122722.html, опрацювати п.4
за бажанням підготувати повідомлення або презентацію "Одеса-нове місто на нових землях"


28.05. Узагальнення по темі
«Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ-на початку ХХ ст.»
Тести
Початковий і середній рівень по (1б)
1.У якому році відкрито Чернівецький університет?
А 1805 р. ;        Б 1834 р.;         В 1865 р.;            Г 1875 р..
2.  Укажіть письменників другої половини XIX ст.
1) Л. Українка;     2) С. Васильківський;       3) М. Пимоненко;
4) І. Франко;         5) П. Мирний;                    6) М. Леонтович.

3. Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям
А І. Мечникова;           Б М. Терещенка;        В А. Кримського;           Г Д. Заболотного.

4.Як називають сукупність течій у літературі й мистецтві, характерною ознакою яких є відмова від традицій класичного мистецтва й пошук нових форм?
А класицизм;      Б модернізм;         В реалізм;         Г романтизм.
5.  Хто є автором картини, репродукцію якої подано?
А С. Васильківський;       Б М. Пимоненко;      В В. Тропінін;         Г І. Рєпін.

6. Про кого йдеться?
С. Петлюра: «...свідома, занадто свідома діячка української сцени, це найкраще вона довела своєю 25-літньою діяльністю на ній. Могутній талант, який зробив би честь найкращій європейській сцені, талант, якого так охоче і не раз закликали на російську імператорську сцену, в Малий театр...»
Достатній рівень  (3б)
7. Встановіть відповідність між діячем культури та його досягненнями в цій сфері культури.
1) І. Франко;
А Член Імператорської академії мистецтв, один з організаторів Київського художнього училища, учасник «Товариства пересувних художніх виставок»;
2) М. Лисенко;
Б драматург, актор, автор 18 п’єс за 21 рік творчості, з них 8 комедій, заарештовувався і був засланий до Новочеркаська;
3) М. Пимоненко;
В один із засновників українського музичного мистецтва, автор 13 опер, більше 200 музичних творів, близько 600 обробок народних пісень;
4) І. Карпенко-Карий.
Г автор сімох збірок поезій та ряду поем, понад 100 оповідань, новел та десяти повістей і романів, вчений, публіцист, перекладач;

Д композитор, соліст російської імператорської опери в Петербурзі, драматичний артист, племінник письменника, автор першої української опери.

Високий рівень  (1,5б)
8. Доповніть твердження.
Марко Кропивницький…
А написав перший драматичний твір в українській літературі;
Б поставив першу оперу «Запорожець за Дунаєм»;
В створив першу українську професійну трупу «Театр корифеїв»;
Г видав першу збірку українських народних пісень.
9. З іменем якого митця пов’язане спорудження зображеної на фото пам’ятки архітектури України?
А О. Вербицький ;                                 
Б М. Микешин ;
В В. Городецький;
Г О. Бекетов






21.05.Практичне заняття.Підготувати план доповіді "Наш край в др.пол.ХІХ - на поч.ХХ ст."
д/з ст.278-279
14- 19.05.Практичне заняття. Повсякдення життя.
д/з ст.274-277, написати висновок про характерні риси для української традиційної сім*ї цього періоду

07.05.Українська романтична і реалістична школа живопису.



д/з читати п.33,письмово дати відповідь на запитання: Чому саме українські митці стали засновниками абстрактного мистецтва.

05.05.Український професійний театр.Музика.
Робота з документом. 
Із листа К. Станіславського до А. Кримського:
«ТАКІ УКРАЇНСЬКІ АКТОРИ, КРОПИВНИЦЬКИЙ, ЗАНЬКОВЕЦЬКА, САКСАГАНСЬКИЙ, САДОВСЬКИЙ — БЛИСКУЧА ПЛЕЯДА МАЙСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ СЦЕНИ — ВВІЙШЛИ ЗО-
ЛОТИМИ ЛІТЕРАМИ НА СКРИЖАЛІ ІСТОРІЇ СВІТОВОГО МИСТЕЦТВА І НІ В ЧОМУ НЕ
ПОСТУПАЮТЬСЯ ПЕРЕД ЗНАМЕНИТОСТЯМИ — ЩЕПКІНИМ, МОЧАЛОВИМ, СОЛОВ-
ЦОВИМ, НЕРЄЛІНИМ. ТОЙ, ХТО БАЧИВ ГРУ УКРАЇНСЬКИХ АКТОРІВ, ЗБЕРІГ СВІТЛУ
ПАМ'ЯТЬ НА ВСЕ ЖИТТЯ»
.

1) Яку оцінку українському театральному мистецтву дав видатний режисер XX ст. К. Станіславський? 
2) Використовуючи текст джерела та матеріал підручника, дайте власну оцінку розвитку театрального мистецтва в Україні.

д/з читати п.32 (2-3) завдання 12 письмово

30.04.Особливості розвитку культурного життя. Література.


д/з читати п.32 (1)

23.04.Практичне заняття.
Переглянути повідомлення за посиланням
Д/з скласти історичний портрет мецената (на вибір)

21.04.Розвиток освіти й науки
Переглянути відео за посиланням
опрацювати п.30-31,письмово ст.262 (14)

16.04
Тематичне оцінювання з теми №6
«Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації»
Початковий і середній рівень (по1б)
1.Укажіть хронологічні межі економічної кризи,яка охопила Україну на початку ХХ ст..
А)1900-1903рр.;  Б)1904-1005рр.; В)1900-1905рр.;   Г)1900-1902рр..
2.Хто був керівником Української думської громади у І Державній думі Росії?
А)М.Міхновський;     Б)І.Шраг;    В)М.Грушевський;       Г) В.Шемет.
3.Коли було засновано першу політичну партію в Наддніпрянщині?
А)1899р.;  Б)1900р.;  В)1903р.;  Г)1904р..
4.Дайте визначення поняттю.
Пролетар – це…
5.Упізнай особу за описом.
Його брошура «Самостійна Україна» стала програмою Революційної української партії в перший період її діяльності. Був одним з організаторів створеної в 1901-1902 рр. Української народної партії.
6. Яка із характеристик стосується М.Терещенка?
А)Громадський і політичний діяч, організатор і видавець першої щоденної україномовної газети;
Б)Прем’єр-міністр Росії, ініціатор ґрунтовної аграрної реформи; прирівняв українців, що проживали в Російській імперії, до «інородців»;
В)Підприємець, цукрозаводчик, землевласник, меценат української культури;
Г)Актор, режисер, видатний діяч українського театру.

Достатній рівень (по 1,5б)

 7.Установіть відповідність між назвами українських політичних партій Наддніпрянщини та діячами, які до них належали.

А Українська революційна  партія
1 М. Меленевський, О. Скоропис-Йолтуховський
Б Українська демократична партія
2  С.Єфремов,Б.Грінченко

В Українська народна партія
3 брати С. та В.Шемети
Г_Українська соціал-демократична робітнича партія
4 М. Порш, В. Винниченко

5  Д.Антонович, М. Русов,

8.Установіть відповідність між подіями, які відбулися в ході революції 1905–1906 рр., та їхніми учасниками.
А Повстання на броненосці «Потьомкін»
1 Борис Жаданівський

Б Утворення української парламентської громади у І Державній Думі                                                                      
 2 Христина Алчевська

В Збройна демонстрація військових частин міста Києва
 3 Олександр Коваленко

Г організатор народної освіти
 4 Петро Шмідт

 5 Ілля Шраг

 Високий рівень (1,5б)
9.Що мали на меті реформи прем’єр-міністра Росії П. Столипіна?
(3 правильні відповіді)
А)зруйнувати селянську общину (громаду), утвердити приватну власність на землю, модернізувати сільське господарство
Б)ліквідувати поміщицьке господарство
В)забезпечити домінування Росії на світовому ринку продовольства
Г)надання селянам кредитної допомоги через Селянський земельний банк
Д)створити соціальну опору царизму на селі, ліквідувати соціальну базу для революційного руху на селі
Е)заохочення перенаселення селян із регіонів із високою густотою населення до малоземельних районів Сибіру,Північного Кавказу й Середньої Азії
 Є)приборкати національні рухи в Російській імперії

10.Які події відбувалися на території України в роки революції 1905—1907 рр.?
(3 правильні відповіді)
А) «Справа Бейліса»
Б) убивство в Києві прем’єр-міністра Росії П. Столипіна
В )повстання на панцернику « Потьомкін»
Г) повстання селян у Великих Сорочинцях
Д) утворення Української революційної партії
Е) створення Товариства українських поступовців (ТУП)
Є) повстання у Києві саперного полку під керівництвом підпоручика Б. Жаданівського



 09.04.Практичне заняття.
Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tovaristvo-prosvita-157819.html
07.04. Тема: Практичне заняття.
сторінка 235,скласти презентацію з5-6 слайдів
Тема.Діяльність українських парламентських громад у І та II Державних думах 
В ході першої російської революції 1905-1907 pp. під тиском мас цар Микола II був змушений видати Маніфест, де проголошувалися демократичні свободи та вибори до законодавчого органу при царі – Державної думи.  У 1-й Державній Думі, що розпочала свою діяльність навесні 1906 року, працював 101 депутат з України, частина яких об'єдналася в Українську парламентарну громаду на чолі з адвокатом з Чернігова І. Шрагом. Серед депутатів переважали селяни – 42 чоловіки, інтелігенція, поміщики. Друкованим органом Громади був «Український вісник». Селянські депутати входили до групи трудовиків – вони неодноразово піднімали питання про конфіскацію поміщицької  землі і розподілу їх між селянами за певною трудовою нормою. Оскільки Дума була, з точки зору царя занадто «лівою», то її невдовзі розпустили.  В П-й Державній Думі, що почала працювати у 1907 році з України працювало 102 депутати, з яких теж переважали селяни – 59 чоловік. 47 депутатів було об'єднано в Українську громаду, що видавала часопис «Рідна справа – Вісті з думи». На засіданнях Громади постійно проводилися дискусії на різні суспільно-політичні теми. У Думі депутати піднімали і аграрні і загальнонаціональні питання – поділу поміщицької землі серед селян, запровадження української мови в освіті. II Дума, де «лівих» депутатів було навіть більше, ніж у першій, у цьому ж році була розпущена царем. Росія знову вернулася на шлях самодержавної монархії, що призвів до революції 1917 року


опрацювати п.25 завдання (1-6) письмово
Тема.Аграрна реформа Столипіна та її вплив на Україну 
Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HPFg07PQ2M8    опрацюйте п.26 завдання 12 в зошиті

Комментариев нет:

Отправить комментарий