8 клас - історія України

Шановні учні!
Завдання з історії України
07.10 Тема уроку:Практичне заняття Повсякденне життя представників основних верств українського суспільства XVІ – першої половини XVІІ ст.

опрацювати ст.33-34, підготуйте повідомлення про повсякденне життя представників одного зі станів тогочасного українського суспільства.
повторити п.1-8,12,буде контрольна робота

30.09. Тема уроку: Церковні собори в Бересті 1596 р. Розкол православної церкви. Утворення унійної (греко-католицької) церкви. Боротьба за відновлення православної ієрархії. Реформи митрополита Петра Могили. Практична робота: Скласти історичний портрет про Василь-Костянтин Острозький, Іпатій Потій, Йосип-Веніамін Рутський, Герасим і Мелетій Смотрицькі, Іван Вишенський, Йов Борецький, Петро Могила(на вибір учителя/учительки)
Д/з опрацювати п.8,12,скласти історичний портрет про одного з них.

30.09. Тема уроку:Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст. 

Д/з опрацювати п.7

26 -28.05.Узагальнення до курсу.Історія України в контексті епохи раннього нового часу.

21.05. Тематичне оцінювання по розділу 5:
«Українські землі в 20-90-х роках ХVІІІ ст.».
Початковий рівень  (1б)
1.Автором козацьких літописів був:
А Г.Сковорода;     Б С.Величко;  В І.Григорович-Барський;  Г В.Боровиковський.
2.Найбільш відомим ватажком опришківського руху ХVІІІ ст. був:
А У.Кармелюк;  Б О.Довбуш;   В Л.Кобилиця;  Г М.Штолюк.
3.Скільки поділів Речі Посполитої було здійснено у ХVІІІ ст.?
А один;    Б два;   В три;      Г чотири.

Середній рівень  (1б)
4. Стиль у мистецтві кінця ХVІ – середини ХVІІІ ст., характерними
 ознаками якого були: динамічність композицій, декоративність дістав назву:
 А класицизм;    Б бароко;    В готика;    Г романтизм.
5. Народних борців проти національного, феодального та релігійного гніту в Галичині, Закарпатті та Буковині називали:
А єзуїтами;    Б братчиками;     В опришками;     Г гайдамаками.
6.Про кого йдеться.
Граф,генерал-фельдмаршал, останній гетьман України, народився в селі Лемеші на Чернігівщині в сім′ї козака Григорія Розума.

Достатній рівень (1,5б)
7.Установіть послідовність подій.
А Остаточна ліквідація гетьманства;     Б Ліквідація Кримського ханства;
В Знищення Запорозької Січі;                Г Ліквідація Речі Посполитої.

8.Установіть відповідність між постатями та їх характеристиками.
1 П.Калнишевський
А Один із керівників гайдамацького повстання Коліївщина
2 С.Палій
Б Один із ватажків опришківського руху
3 О.Довбуш
В Керівник козацького повстання, що отримало назву «друга хмельниччина»
4 М.Залізняк
 Г Останній кошовий отаман Запорозької Січі

Д Кошовий отаман, що перейшов на бік гетьмана І.Мазепи під час його повстання

Високий рівень (1,5б)
9.Як ви вважаєте, чи могла Україна вибороти незалежність за правління К.Розумовського?
10.Складіть розповідь про Г.Сковороду та його внесок у розвиток української філософської думки.


12-14.05. Архітектура.Образотворче мистецтво. Музика.
Переглянути відео за посиланням
Д/з читати п.33 (6-8)

04.05.Практичне заняття. Козацькі літописи Х ІІ-Х ІІІст. як історичні джерела.
Д/з читати ст.261-262

30.04. Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода.




Д/з читати п.33 (1-5),скласти історичний портрет Григорія Сковороди.(див.ст.268)

28.04.Тема.Рух опришків.Поділи Речі Посполитої...

Д/з читати п.32 (4-6),знати дати

23.04.Тема.Правобережна Україна.Гайдамаки.Коіївщина.




Або переглянути ст.268 вашого підручника

опрацювати п.32(1-3),завдання 12 письмово(на вибір),ст.252

16.04.Тема.Підкорення Кримського ханства.Колонізація Півдня України.
Переглянути презентацію за посиланням 
опрацювати п.31(8-9),скласти план розповіді до п.8

14.04.Тема.Кирило Розумовський.Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.
опрацювати п.30,письмово ст.235 (10)

09.04.Тема: Імперський наступ на автономію Гетьманщини.Павло Полуботок. 
Данило Апостол.Нова Січ.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HZfAQc6qRIo
Опрацювати п.29, скласти історичний портрет (на вибір)

24.03.
Виконати завдання в зошитах
«Козацька Україна наприкінці 50-х років ХVІІ-на початку ХVІІІ ст.».

Початковий рівень  (1б)

1.Проголошення П.Дорошенко гетьманом усієї України відбулося …

А 1666р.;      Б 1668р.;     В 1670р.;      Г 1672р..

2.Якого року відбулась Конотопська битва?

А 1656р.;   Б 1657р.;     В 1658р.;      Г 1659р..

3.Як називався період історії України кінця ХVІІ ст., що відзначився розпадом української державності і загальним занепадом ?

А Руїна;  Б поділ;    В розгром;   Г погибель.

Середній рівень  (1б)

4.Дайте визначення термінам: протекторат, сердюки.

5.Автором козацьких літописів був

А Г.Сковорода;  Б С.Величко;     В І.Григорович-Барський;  Г К.Розумовський

6.Про кого йдеться?

Уклав у Гадячі угоду з Річчю Посполитою.

Достатній рівень  (1,5б)

7.Установіть послідовність подій.

А Підписання «Вічного миру»;           Б підписання Андрусівського договору;

В Конотопська битва;           Г підписання Бахчисарайського мирного договору.

8.Співвіднесіть ім′я гетьмана та назву підписаних ними статей.

1) Ю.Хмельницький

А) Московські статті

2) І.Брюховецький

Б) Глухівські статті

3) Д.Многогрішний

В) Переяславська угода

4) І.Самойлович

Г) Конотопські статті

Високий рівень (3б)

9.Із якою метою П.Орлик запропонував козацтву «Пакти й Конституції законів і вольностей Війська Запорозького»

12-19.03 Тема.Церковне життя.Освіта.Архітектура.Образотворче мистецтво.
опрацювати п.28 виконайте в робочих зошитах завдання 16

Комментариев нет:

Отправить комментарий