10 клас - громадянська освіта


05.10 Тема уроку Механізми захисту прав людини і прав дитини

опрацювати ст.37-42 (запитання 10 письмово)



05.10 Тема уроку Захист прав дитини

опрацювати ст.35-36,завдання 11 письмово



28.09.Тема уроку: Права дитини
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-prava-ta-obov-yazki-ditey-106071.html
опрацювати  ст.32-35,дайте письмову відповідь на питання Із якою метою, на вашу думку, ЮНІСЕФ поширює таку рекламу?

28.09. Тема уроку: Людина і держава

Скиньте свої повідомлення про борців за права людини на електронну пошту.

Учитель. Відносини держави та фізичної особи зазвичай ґрунтуються на взаємних правах, обов’язках та відповідальності, які конкретизуються в конституції та інших нормативно-правових актах. При цьому слід звернути увагу на те, що в сучасному світі діють міжнародні стандарти в галузі прав людини і держави зобов’язані встановити у своєму внутрішньому законодавстві такий правовий статус людини і громадянина, що відповідає цим стандартам.

Метод «Прес»

1. Як, на вашу думку, хто така людина?

2. Які поняття містить це слово?

Учитель. Усі ці поняття в повсякденному вжитку звучать як рівнозначні, але в юридичній мові за цими термінами закріплено різні значення.

Метод «Шкала думок»

1. Чи можна уже в момент народження визначити, що дитина, яка народилась, — людська істота? За якими ознаками?

2. Пригадайте з курсу біології, як латиною називається людська істота.

3. Як називали найдавніших людей, що виокремилися з тваринного світу?

4. Які зміни відбуваються в дитині під час її зростання, які нові риси, вміння в неї з’являються?

5. Чи можливі ці зміни без людського оточення, поза суспільством?

Опрацювати ст.30-31,відповідати на запитання,написати есе за одним з епіграфів до теми.



27.05.Практичне заняття. "Глобальні проблеми сучасності"
опрацювати с.184

26.05.Європейський вибір України
д/з читати ст.181-183

20.05.Європейське і світове співробітництво
д/з читати ст.179-181

19.05.Міжнароднемгуманітарне право
д/з читати ст.177-178

13.05.Особливості міжнародного права.
д/з читати ст.75-177

12.05.Поняття міжнародних відносин. Система безпеки.
Питання
1.Доберіть епітети до слова Україна, які б характеризували її статус на міжнародній арені.
Наприклад: (незалежна, ...,   )
2.Як ви вважаєте,чи можна назвати Україну державою, яка проводить активну зовнішню політику?



д/з читати ст.172-175,Як ви розумієте вислів "Символчними суб*єктами міжнародних відносин є турист і терорист"

06.05.Виклики сучасного світу


д/з читати ст.167-171,підготуйте есе на тему "Яким я бачу місце України у світовому співтоваристві"

05.05.Міграційні процеси
Переглянути презентацію за посиланням
Запитання. Якою є роль міграції в сучасному світі.
д/з читати ст.163-167

29.04.Витоки та процес європейської інтеграції

Д/з читати ст.161-163

28.04.Витоки глобалізаційних процесів на економіку,культуру,довкілля,людину.

читати ст.160-161,відповідати на запитання,вивчити терміни

22.04.Практичне заняття. "Родинний бюджет"
опрацювати ст.156


Скласти свій  родинний бюджет на тиждень чи місяць

21.04.Практичне заняття."Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме"

Для чого потрібне резюме

Резюме – один із найефективніших інструментів пошуку роботи. Це короткий виклад найбільш важливих для потенційного роботодавця фактів вашої біографії, в основному пов'язаних із вашим досвідом роботи, навичками й знаннями. На прочитання резюме в середньому витрачається не більше 1–2 хвилин, тому дуже важливо відразу привернути увагу роботодавця, зацікавити його й спонукати призначити вам інтерв'ю. При створенні резюме потрібно пам'ятати про те, що воно стане вашою візитівкою й повинне виділяти вас з усього потоку людей, які шукають роботу.

Структура резюме

Резюме, як правило, вміщується на 1–2 сторінках і включає такі блоки:
Контактна інформація
  • Ім'я й прізвище (по батькові можна опустити).
  • Адреса (повністю, включно з індексом).
  • Телефон (домашній, контактний, робочий із кодом міста; робочий телефон вказується лише в тому випадку, якщо у вас є можливість досить вільно спілкуватися на робочому місці).
  • Адреса електронної пошти (якщо у вас ще немає особистої поштової скриньки, перед розсиланням резюме обов'язково створіть її).
Мета (не обов'язково, але бажано): коротка інформація щодо того, яку посаду ви хочете отримати й чому ви претендуєте на неї (не більше 6 рядків, а краще 2–3). Якщо резюме відправляється на конкретну вакансію, то замість мети пишеться назва або код цієї вакансії. Якщо у вас кілька різних цілей, можна скласти два-три варіанти резюме. Краще зробити декілька сфокусованих на різних аспектах резюме, ніж одне загальне.
Кваліфікація. Коротко вказується найбільш важлива для потенційного роботодавця інформація про ваші професійні навички, сильні сторони й досягнення.
Досвід роботи вказується у зворотному хронологічному порядку (спочатку зазначається останнє місце роботи). Це найважливіший блок резюме, у якому описується професійний досвід (як правило, за останні 10 років) за такою схемою:
  • назва компанії;
  • напрям діяльності компанії;
  • строки роботи;
  • посада;
  • посадові обов'язки;
  • професійні навички й досягнення.
Під час опису ваших досягнень використовуйте дієслова дії, такі як розвивав, заощадив, збільшив або скоротив.
Освіта. Чим більше пройшло часу після закінчення навчального закладу, тим менше місця цей пункт повинен займати в резюме; для випускників і студентів варто розміщувати його перед попереднім, оскільки якщо і є досвід роботи, то він менш значний. Можна повідомити про нагороди, підкреслити ті вивчені дисципліни, які відповідають вашій меті. Також варто згадати про додаткову освіту: курси, семінари, тренінги, стажування тощо.
Додаткова інформація: володіння іноземними мовами й комп'ютером, наявність прав водія, членство в професійних організаціях тощо (хобі варто згадувати тільки в тому випадку, якщо воно тісно пов'язане з бажаною роботою).
Рекомендації. Вкажіть можливість надання рекомендацій.
Домашнє завдання. Скласти резюме про себе

15.04. Тема.Лобіювання інтересів та корупція


опрацювати ст.151-153,виконати письмово с.155 (12 чи 13) на вибір

14.04. Тема.Ринок праці
Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rinok-praci-111683.html
опрацювати ст.149-151,виконати письмово ст.151 (10 чи 11) на вибір

08.04.Підприємництво
Перегляньте презентацію за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1343322/
опрацювати ст.146-148, завдання 11(у фермерів)

07.04. Тема:Економіка домогосподарства

опрацювати ст.142-145,письмово (11)

25.03 Тема.Попит і пропозиція,ринкова ціна,конкуренція





опрацювати ст.137-141,розшифруйте хмаринку

24.03.Тема.Ринкова економіка


опрацювати ст.134-137

17.03-18.03. Тема. Сталий розвиток. Вплив діяльності людини на довкілля





опрацювати сторінка 130-133,виконати завдання 11-12 письмово
Перегляньте презентацію за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1106791/

Комментариев нет:

Отправить комментарий