Шановні учні!
Завдання з історії України
Завдання з історії України
05.10 Тема уроку Події 1917 року в Криму. Курултай і Кримська Народна Республіка. Кримськотатарський національний рух.
Переглянути презентацію за посиланням
опрацювати п.9(питання 10 письмово)
05-05.10 Тема уроку:Початок агресії більшовицької Росії проти УНР. Проголошення в Харкові більшовицької влади в УНР. Перша війна більшовицької Росії з УНР. Бій під Крутами. IV Універсал УЦР: проголошення незалежності УНР. Більшовицько-російська окупація України.
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-iv-universal-progoloshennya-nezalezhnosti-unr-62590.html
опрацювати п.8 вивчити терміни,дати
28.09 Тема уроку: Прихід
до влади у Росії більшовиків: позиція УЦР. Боротьба за владу в Києві 28–31
жовтня 1917 р. III Універсал УЦР. Внутрішня та зовнішня політика Центральної
Ради після проголошення Української Народної Республіки.
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-progoloshennya-unr-iii-universal-ucr-129773.html
опрацювати п.7
28.09 Тема уроку:Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом.
опрацювати п.6(3-5),завдання 14 за бажанням.
28.09. Тема уроку: І Універсал Центральної Ради. Генеральний секретаріат. В.
Винниченко. ІІ Універсал УЦР.
Переглянути презентацію за посиланнямhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-i-ta-ii-universali-centralno-radi-117355.html, виконати тести,зробити записи в зошит, відповідно до презентації
Д/з опрацювати п.6(1-2)
28.05.
д/з повторити дати,терміни,підготуватися до контрольної роботи
19.05.Культура в роки війни. Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.
Переглянути презентацію за посиланням
д/з опрацювати п.40(5)
14.05.Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни.
д/з опрацювати п.40(1-4)
12.05.Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України. Депортація кримських татар та інших народів Криму. Завершення бойових дій на території України.
Переглянути відео за посиланням
Переглянути відео за посиланням
д/з опрацювати п.39,вивчити дати,терміни
05.05.Українська повстанська армія.Роман Шухевич.Радянський партизанський рух.Сидір Ковпак.
Переглянути відео за посиланням
Д/з опрацювати п.38, знати дати,терміни,скласти історичний портрет про Романа Шухевича.
30.04.Окупація України військами Німеччини та її союзниками
Міні-лекція
Дійсно, війна – це злочин проти людства, а окупація – непростий період у житті народу.
Зараз дуже часто можна почути
думку: ми б давно жили в Європі і були б членами ЄС, якби війну виграв Гітлер.
Тобто, доля б України була кращою. Для того щоб це спростувати звернемося до
історичних документів:
Нацистський "новий порядок" в Україні викликав загальне обурення народу, сприяв розгортанню масового руху Опору.
Д/з опрацювати п.37,вивчити дати, терміни
21.04 -28.04.Початок німецько-радянської війни...
Переглянути презентацію за посиланням
Опрацювати п.35-36,вивчити дати, терміни,письмово ст.205 (15)
14.04.-16.04. Тема.Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни....
опрацювати п.33-34,виконати письмово ст.196(17)
07.04.
Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tfqG75NpWaI
Опрацювати п.28 виконайте письмово завдання14-15
Тема.Українські землі у складі Румунії.
п.29-30, завдання (1-6) письмово
Тема.Українські землі у складі Чехословаччини.
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zakarpattya-u-skladi-chehoslovachchini-karpatska-ukra-na-101812.html
опрацювати п.31-32,скласти історичний портрет про А.Волошина
28.05.
Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою
“ Україна в роки Другої світової війни»
Початковий
рівень (0,5б)
1. Вкажіть назву країни та число, місяць і рік:
« Друга світова війна почалася нападом фашистської
Німеччини на …. року».
2. Північна Буковина та Придунайські українські
землі увійшли до складу УРСР у:
а) вересні 1939 р.; б) грудні 1939р.; в)червні 1940р.; г) грудні 1940 р..
3. Війська нацистської Німеччини напали на СРСР:
а) 1 вересня 1939 р.; б) 15 грудня 1939 р.; в) 16 червня
1940 р.; г) 22 червня 1941 р..
4.Укажіть пропущену назву плану-операції в
твердженні:
Остаточне рішення про війну проти СРСР Гітлер
прийняв 18 грудня 1940 р., підписавши Директиву №21. Операція отримала назву
«______».
а) «Вайс»;
б) «Барбаросса»; в)
«Цитадель»; г) «Ост».
5. Чи відповідає історичній дійсності твердження?:
Датою
народження УПА вважають день 14 жовтня 1942 року, проголошений УГВР святом
українського війська:
1) так;
2) ні.
6.Укажіть дату, коли територія України була повністю
окупована нацистською Німеччиною та її союзниками.
а) 19 вересня 1941р; б) 16 жовтня 1941р.; в) 4
липня 1942р.; г) 22 липня 1942р..
Середній
рівень (1б)
7.Укажіть термін, яким позначають добровільну
співпрацю населення окупованих територій з окупаційною владою.
А) колабораціонізм; б) голокост;
в)дискримінація; г)репарація.
8.Укажіть, про яку адміністративно-територіальну
область, створену нацистами на окупованій території України, йдеться: «Її центр
у місті Рівне. Очолює … Еріх Кох, який періодично приїжджає до Києва».
А) Прифронтова зона; б)рейхскомісаріат «Україна»;
в)дистрикт «Галичина»; г) Трансністрія.
9. Український штаб партизанського руху (УШПР)
очолив:
а) М. Кирпонос;
б) Т. Строкач; в) С.
Ковпак; г) О. Федоров.
Достатній
рівень (1,5б)
10. Співвіднесіть поняття з їхніми визначеннями.
А Депортація
|
1 повернення на батьківщину після війни військовополонених,
цивільних полонених, біженців
|
Б репатріація
|
2 вивезення населення, установ, майна з небезпечних місцевостей
|
В реабілітація
|
3 вигнання, висилка окремих осіб чи народів
|
Г евакуація
|
4 виправдання, відновлення доброго імені неправильно звинуваченої,
засудженої особи
|
5 акт вищого органу влади про повне або часткове звільнення від
покарання.
|
11. Встановіть
відповідність.
А І.Кожедуб
|
1 лідер ОУН(М)
|
Б А. Мельников
|
2 президент Академії наук УРСР
|
В С. Ковпак
|
3 тричі Герой Радянського Союзу
|
Г О. Богомолець
|
4 командир партизанського об’єднання
|
5 лідер ОУН(Б).
|
Високий
рівень (3б)
12. Яку долю готував А.Гітлер Україні та її
жителям?
Обґрунтуйте свою відповідь.
26.05.Війна в
пам’ятниках рідного краю (краєзнавча експедиція).
Переглянути відео за посиланням
19.05.Культура в роки війни. Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.
Переглянути презентацію за посиланням
д/з опрацювати п.40(5)
14.05.Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни.
д/з опрацювати п.40(1-4)
12.05.Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України. Депортація кримських татар та інших народів Криму. Завершення бойових дій на території України.
Переглянути відео за посиланням
Переглянути відео за посиланням
д/з опрацювати п.39,вивчити дати,терміни
05.05.Українська повстанська армія.Роман Шухевич.Радянський партизанський рух.Сидір Ковпак.
Переглянути відео за посиланням
Д/з опрацювати п.38, знати дати,терміни,скласти історичний портрет про Романа Шухевича.
30.04.Окупація України військами Німеччини та її союзниками
Міні-лекція
За свою історію наша Батьківщина переживала багато
тяжких днів і років. Але такого суворого
випробування, як Велика Вітчизняна війна, на долю народу не випадало,
мабуть, ніколи. Смерть косила мільйони людей, вогонь пожирав міста й села, з
лиця землі стиралися цілі поселення. І сьогодні
іде розмова саме про цих людей, які чекали, любили, боролися,
сподівалися й теж на собі витримували нелюдські тортури нацистського
окупаційного режиму.
Сьогодні обставини склалися так, що
ревізується і переглядається вся наша історія. Але погодьтеся, є такі віхи
нашого життя, які скоріше можна назвати святими, яких ніхто не має права
торкатися, як і не має права забути. Це потрібно й нам, і нашій державі.
Бо було все. Були німі кургани,
І йшла війна не на життя – на
смерть,
Гриміли залпи і ятрились рани
І світ ішов, здавалось, шкереберть.
Це все було… О, не забудьте, люди!
Своїх братів, що нині не живі,
Що руйнувався світ захланно й
блудно
І нищили святе все на землі.
Окупація починається з війни.
Існує точка зору, що людству
необхідна війна «як рушійна сила прогресу». Ви згодні з цим?
На світі нема нічого вічного. Все тече, все змінюється. Ці істини давно відомі. Для того щоб продовжити вічність треба знищити те, що було раніше. Адже в процесі розвитку допускається чимало помилок, злочинів, несправедливості. Підтвердженням цього є Книга книг – Біблія. Сам Господь допустив не один Всесвітній потоп, для того, щоб знищити всі гріхи й продовжити вічне життя за законами Божими. Після знищення старого на зміну приходить нове, краще. Отже, війна - це рушійна сила прогресу.
Гітлер про Україну. 17 вересня 1941
рік.
«…Було б помилкою дати освіту
місцевим людям. І я зовсім не прихильник створення університету в Києві».
«Якщо росіяни, українці та інші вмітимуть
читати й писати, це може нам тільки нашкодити».
11 квітня 1942
року
Із розпорядження
рейхскомісара України Еріха Коха 24 жовтня 1942 р.
«Закрити всі школи, інститути, в
яких навчаються учні старше 15 років, а всіх учнів і викладачів цих закладів
відправити на роботи до Німеччини. Крім 4-класних шкіл не повинно бути жодної
школи».
Із секретної
німецької інструкції щодо України (листопад 1942 р.)
« 1. Наші вороги: комуністи,
прихильники Бандери, партизани.
2. «Просвіти» обсервувати.
3. Відібрати культурно-освітні
установи, театри, кіно.
4. Церкви не допустити до згоди.
5. Не поборювати сухот, тифу.
Закрити лікарні для населення.
6. Суди лише німецькі. Кожен німець
– суддя.
7. Хуліганство карати лише тоді,
коли шкодить німцям.»
Д/з опрацювати п.37,вивчити дати, терміни
21.04 -28.04.Початок німецько-радянської війни...
Переглянути презентацію за посиланням
Опрацювати п.35-36,вивчити дати, терміни,письмово ст.205 (15)
14.04.-16.04. Тема.Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни....
опрацювати п.33-34,виконати письмово ст.196(17)
07.04.
Урок
узагальнення по темі: «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період».
Тести
Початковий
і середній рівень по (1б)
1. Який
наслідок для економічного розвитку західноукраїнських земель мав поділ країни
на Польщу «А» та Польщу «Б»?
А перетворення українських земель на джерело сировини
та ринок збуту товарів;
Б зростання
кількості робочих місць і заробітної плати в українських воєводствах;
В скорочення трудової еміграції західноукраїнського
населення до США й Канади;
Г пріоритетний промисловий розвиток українських земель
порівняно з польськими.
2.
Якого року Сейм Карпатської України проголосив незалежність країни на чолі
з президентом А. Волошиним?
А 1929 р.; Б 1930 р.;. В 1938 р.; Г 1939 р..
3. Наслідком
антирумунського Татарбунарського повстання вважають:
А
підвищення політичної активності українців та відновлення
культурно-просвітницьких організацій;
Б
лібералізацію цін та підвищення заробітної плати;
В заборону
всіх політичних партій та об’єднань;
Г посилення
адміністративного тиску на всі сфери життя.
4. Поняття
«осадництво» вживають для позначення...
А політики врегулювання українсько-польських
відносин, здійснюваної шляхом порозуміння між проводом УНДО і польським урядом
у 1935-1938 рр.;
Б репресивних заходів польської влади із
застосуванням поліції та армії проти українського цивільного населення Галичини
у відповідь на «саботажну акцію» ОУН;
В політики заселення поляками українських земель з
наданням їм у власність земельних наділів;
Г виїзду громадян зі своєї країни в іншу на
постійне місце проживання, зумовленого різними причинами (економічними,
політичними, релігійними).
5. Кому з
учасників суспільно-політичного руху на українських
землях належить така характеристика?
«Ідеолог
інтегрального націоналізму, проголошував найвищою цінністю націю, а найвищою
метою діяльності — здобуття незалежності України».
А С,Бандері;
Б Д.Донцову; В
Є.Коновальцю; Г А.Мельнику.
6.Укажіть
ім′я історичної особи за описом.
Полковник
Армії УНР. Виступав проти 2-го Зимового походу, розуміючи його
безперспективність. Був обраний головою Організації українських націоналістів
1929 року. Загинув у Роттердамі (Голландія) в результаті спецоперації,
здійсненої органами НКВС СРСР.
А Є.Коновалець;
Б Д.Левицький; В
В.Липинський; Г А.Волошин.
Достатній
рівень по (1,5б)
7. Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А створення
УНДО; Б вбивство у Роттердамі керівника ОУН Є.
Коновальця;
В
Татарбунарське повстанняї;
Г заснування Українського
таємного університету.
8.Утворіть логічні пари.
1 Д.Донцов
|
А Теоретик українського консерватизму
|
2 А.Волошин
|
Б митрополит греко-католицької церкви
|
3 Є.Коновалець
|
В голова Організації українських націоналістів
|
4 А.Шептицький
|
Г розробник теорії інтегрального націоналізму
|
Д прем′єр-міністр автономного уряду Карпатської
України, згодом президент
|
Високий
рівень (3б)
9.
Масові репресії щодо українського
населення Галичини, проведених урядом Польщі, що в перекладі з
латини означає «умиротворення, замирення».
А Яку офіційну назву вони мали?
Б Вкажіть роки проведення цієї акції.
В Які
території України підпадали під ці репресії?Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tfqG75NpWaI
Опрацювати п.28 виконайте письмово завдання14-15
Тема.Українські землі у складі Румунії.
п.29-30, завдання (1-6) письмово
Тема.Українські землі у складі Чехословаччини.
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zakarpattya-u-skladi-chehoslovachchini-karpatska-ukra-na-101812.html
опрацювати п.31-32,скласти історичний портрет про А.Волошина
Комментариев нет:
Отправить комментарий